System CRM

Kompleksowe narzędzie do zarządzania klientami

1.0
Sprzedaż
Idealne narzędzie wpsierające proces sprzedaży
2.0
Relacje
Ułatwia relacje z klientami. Porządkuje, planuje i rozwiązuje problemy z komunikacją
3.0
Elastyczny
Narzędzie jest dopasowane do każdego rodzaju i charakteru firmy. Jego możliwości na najwyższym poziomie dla każdego.

wyższa sprzedaż

Mogłoby się wydawać, iż nie ma związku pomiędzy wdrożeniem systemu CRM a wyższą sprzedażą, prawda jest jednak zupełnie inna. Prawidłowe korzystanie z oprogramowania CRM sprawia, iż pracownik posiada o wiele więcej czasu na sprawy związane bezpośrednio z tym co najważniejsze w firmie, czyli zysk, ogólniej mówiąc ze sprzedażą produktów.

System w sposób znaczący usprawnia kontakty z klientami, co prowadzi do ułatwiania osiągnięcia lepszych wyników sprzedaży oraz zwiększa odsetek zawierania nowych transakcji. Posiadając wszelkie potrzebne informacje, pracownik może dotrzeć do konkretnego klienta.

Dział marketingu posiada bazę ogromnych informacji dotyczących segmentacji klientów, dzięki czemu zdecydowanie łatwiej jest ukierunkować firmę i zwiększyć efektywność pracy.

Poza informacjami dotyczącymi strykte sprzedaży, system informatyczny CRM posiada również gamę danych dotyczących posprzedażowych.  Historia każdego klienta, opis zamówionych produktów, terminów zamówień pomocne w ponownym oferowaniu klientów odpowiednich produktów.

integracja

Wspomniana informacja o szybkości dostępu do informacji, oraz sposobach samej komunikacji użytkownika z pakietami programów biznesowych bezpośrednio wiąże się z integracją oprogramowania CRM. Bezpośredni dostęp do uzyskania danych znajdujących się w pliku excell, office czy zwykłego notatnika jest sprawą niezwykle istotną i nie trzeba nawet na ten temat się zbytnio rozpisywać. Architektura systemu CRM jest nastawiona na pracę z najpopularniejszymi aplikacjami biznesowymi.

Obecnie telefony, poczta e-mail są najpopularniejszymi sposobami do komunikowania się z klientami czy partnerami biznesowymi. Jednak coś w ulega zmianie, a mianowicie coraz więcej osób do komunikacji z klientami używa portalów społecznościowych. Są one wykorzystywane do rozreklamowania własnych produktów, docierania do specyficznej grupy użytkowników, wysyłania wiadomości. Dlatego na przeciw zmieniającego się rynku informatycznego, Producenci oprogramowania CRM wyszli naprzeciw klientom, którzy zdecydowali się zdobywać klientów za pośrednictwem portali społecznościowych. Systemy CRM są zintegrowane z portalami społecznościowymi, co daje szersze możliwości pozyskiwania klienta. Potencjalni klienci, którzy posiadają konto na portalu społecznościowym, będą miały przegląd wszystkich aktualnych informacji firm, czy też wytwarzanych przez nie produktów.

Mówiąc o integracji nie należy pominąć faktu, iż nowoczesne systemy CRM są dostosowane do urządzeń mobilnych. Nie ma już takiej firmy, pracowników, którzy nie korzystają w swojej pracy z telefonów komórkowych, czy palmtopów.  Aplikacje CRM tworzone są również z myślą o rynku urządzeń mobilnych.

uniwersalność

W dobie rozwiniętej technologi oraz dostępności internetu, system CRM jest dziś bardzo łatwo dostępny, dostosowany jest również do mobilnego charakteru pracy handlowców. Ze względu na zróżnicowane środowiska pracy, z systemów do zarządzania relacjami z klientami można korzystać o każdej porze oraz z dowolnego miejsca na Ziemi.

Dostosowanie interfejsu do użytkownika, zależny od potrzeb i charakteru działania klienta. Uniwersalność systemu CRM polega również na tym, iż program ten jest połączony z najpotrzebniejszymi aplikacjami biznesowymi, takimi jak pakiet MS Office, czy chociażby poczta elektroniczna. Użytkownik ma również możliwość swobodnego administrowania i zarządzania kontaktami, kalendarzem, czy zadaniami.

szybki dostęp do informacji

Szybkość dostępu do informacji jest sprawą niezwykle ważną, dotyczy ona zarówno użytkownika zajmującego się sprzedażą, jak również całego kierownictwa działu sprzedaży. Dla każdego pracownika zajmującego się sprzedażą, istotnym elementem jest łatwy i szybki dostęp do historii korespondencji, jak również śledzenie tychże interakcji, w tym również ofert, umów, zleceń, czy ofert. Dostęp do szczegółowych informacji pozwala świadczyć wysokie standardy usług.

Dostęp do informacji w dziale kierowniczym ma kluczowe znaczenie dla prawidłowego działanie przedsiębiorstwa. Różnego rodzaju dane, w tym zestawienia analityczne muszą być dostępne "od zaraz" i zawierać wszystkie potrzebne informacje. Oprogramowanie CRM potrafią umieszczać informacje i wyniki analiz w odpowiednim kontekście, aby ułatwić w podejmowaniu właściwych decyzji.

Wszystkie dane widoczne są w pulpicie nawigacyjnym, aktualizowane w czasie rzeczywistym. W każdym czasie mamy dostęp do aktualnych raportów, czy wyników analitycznych. Wszystkie dane można w sposób swobodny filtrować, aby jeszcze bardziej dostosować system informatyczny do potrzeb klienta.