System CRM

Kompleksowe narzędzie do zarządzania klientami

1.0
Sprzedaż
Idealne narzędzie wpsierające proces sprzedaży
2.0
Relacje
Ułatwia relacje z klientami. Porządkuje, planuje i rozwiązuje problemy z komunikacją
3.0
Elastyczny
Narzędzie jest dopasowane do każdego rodzaju i charakteru firmy. Jego możliwości na najwyższym poziomie dla każdego.

Mogłoby się wydawać, iż nie ma związku pomiędzy wdrożeniem systemu CRM a wyższą sprzedażą, prawda jest jednak zupełnie inna. Prawidłowe korzystanie z oprogramowania CRM sprawia, iż pracownik posiada o wiele więcej czasu na sprawy związane bezpośrednio z tym co najważniejsze w firmie, czyli zysk, ogólniej mówiąc ze sprzedażą produktów.

System w sposób znaczący usprawnia kontakty z klientami, co prowadzi do ułatwiania osiągnięcia lepszych wyników sprzedaży oraz zwiększa odsetek zawierania nowych transakcji. Posiadając wszelkie potrzebne informacje, pracownik może dotrzeć do konkretnego klienta.

Dział marketingu posiada bazę ogromnych informacji dotyczących segmentacji klientów, dzięki czemu zdecydowanie łatwiej jest ukierunkować firmę i zwiększyć efektywność pracy.

Poza informacjami dotyczącymi strykte sprzedaży, system informatyczny CRM posiada również gamę danych dotyczących posprzedażowych.  Historia każdego klienta, opis zamówionych produktów, terminów zamówień pomocne w ponownym oferowaniu klientów odpowiednich produktów.