System CRM

Kompleksowe narzędzie do zarządzania klientami

1.0
Sprzedaż
Idealne narzędzie wpsierające proces sprzedaży
2.0
Relacje
Ułatwia relacje z klientami. Porządkuje, planuje i rozwiązuje problemy z komunikacją
3.0
Elastyczny
Narzędzie jest dopasowane do każdego rodzaju i charakteru firmy. Jego możliwości na najwyższym poziomie dla każdego.

Wspomniana informacja o szybkości dostępu do informacji, oraz sposobach samej komunikacji użytkownika z pakietami programów biznesowych bezpośrednio wiąże się z integracją oprogramowania CRM. Bezpośredni dostęp do uzyskania danych znajdujących się w pliku excell, office czy zwykłego notatnika jest sprawą niezwykle istotną i nie trzeba nawet na ten temat się zbytnio rozpisywać. Architektura systemu CRM jest nastawiona na pracę z najpopularniejszymi aplikacjami biznesowymi.

Obecnie telefony, poczta e-mail są najpopularniejszymi sposobami do komunikowania się z klientami czy partnerami biznesowymi. Jednak coś w ulega zmianie, a mianowicie coraz więcej osób do komunikacji z klientami używa portalów społecznościowych. Są one wykorzystywane do rozreklamowania własnych produktów, docierania do specyficznej grupy użytkowników, wysyłania wiadomości. Dlatego na przeciw zmieniającego się rynku informatycznego, Producenci oprogramowania CRM wyszli naprzeciw klientom, którzy zdecydowali się zdobywać klientów za pośrednictwem portali społecznościowych. Systemy CRM są zintegrowane z portalami społecznościowymi, co daje szersze możliwości pozyskiwania klienta. Potencjalni klienci, którzy posiadają konto na portalu społecznościowym, będą miały przegląd wszystkich aktualnych informacji firm, czy też wytwarzanych przez nie produktów.

Mówiąc o integracji nie należy pominąć faktu, iż nowoczesne systemy CRM są dostosowane do urządzeń mobilnych. Nie ma już takiej firmy, pracowników, którzy nie korzystają w swojej pracy z telefonów komórkowych, czy palmtopów.  Aplikacje CRM tworzone są również z myślą o rynku urządzeń mobilnych.