System CRM

Kompleksowe narzędzie do zarządzania klientami

1.0
Sprzedaż
Idealne narzędzie wpsierające proces sprzedaży
2.0
Relacje
Ułatwia relacje z klientami. Porządkuje, planuje i rozwiązuje problemy z komunikacją
3.0
Elastyczny
Narzędzie jest dopasowane do każdego rodzaju i charakteru firmy. Jego możliwości na najwyższym poziomie dla każdego.

Home

xRM

xRM jest rozszerzonym narzędziem do obsługi klienta, czili CRM.

System wykorzystuje dokładnie te same mechanizmy działania w takich obszarach, jak:

  • zarządzanie usługami komunalnymi
  • zarządzanie obsługą leasingową
  • zarządzanie w służbie zdrowia
  • call center
  • zarządzanie bankami
  • zarządzanie sektorem finansowym
  • zarządzanie kontraktami piłkarzy

Systemy xRM oferuje rozwiązania do obsługi i optymalizacji procesów sprzedażowo-marketingowo-serwisowych. xRM daje możliwość wykorzystywania wielu aplikacji jednocześnie opartych na CRM. System daje większe możliwości użytkownikom biznesowym, pozwala myśleć perspektywicznie, jest narzędziem nastawionym na nowoczesną i szybko rozwijające się przedsiębiorstwo.

Aplikacja xRM jest następcą systemów CRM, powstała na skutek zmian rynkowych i stale zmieniających się potrzeb klientów biznesowych.

Korzyści z Systemu CRM

 System CRM jest najczęstszym wdrażanym oprogramowaniem do przedsiębiorstw, sprawdź jak wiele możesz zyskać decydując się na niego:

  • Sprane zarządzanie relacjami z klientami
  • Usprawnienie działania przedsiębiorstwa
  • Zwiększenie zysków w firmie
  • dostosowanie do potrzeb przedsiębiorstwa
  • łatwy i przyjazny w użyciu
  • dostęp z dowolnego miejsca na świecie
  • graniczenie kosztów w firmie
  • łatwość podejmowania decyzji
  • prowadzenie analiz w czasie rzeczywistym

System CRM

CRM to system informatyczny do zarządzania relacjami z klientami, bądź prościej mówiąc system relacji z klientami.

Głównym założeniem systemów CRM to poprawa działalności przedsiębiorstwa, poprzez polepszenie kontaktów z klientami. Coraz to lepsze stosunki i relacje z klientami prowadzą do zwiększenia obrotów w firmie, a co za tym idzie do zwiększenia zysków przedsiębiorstwa.

Systemy CRM zbudowane są z różnorodnych modułów, baz danych i systemów informatycznych. Bez chociażby jednego z tych elementów nie mógłby powstać system CRM.

System CRM można porównać do jakieś funkcjonalności naszego samochodu. Nigdy wcześniej nie korzystaliśmy z niej, a gdy w końcu zdecydowaliśmy się, aby jej używać, wszystko nagle się zmienia i nie możemy sobie wytłumaczyć jak wcześniej mogliśmy z niej nie korzystać. Podobnie jest z systemem CRM, niby wydaje się nam, iż firma prawidłowo funkcjonuje, ale gdy zdecydujemy się na jeden z systemów Zarządzania Relacjami z Klientami nasze przedsiębiorstwo zyskuje wiele korzyści.