System CRM

Kompleksowe narzędzie do zarządzania klientami

1.0
Sprzedaż
Idealne narzędzie wpsierające proces sprzedaży
2.0
Relacje
Ułatwia relacje z klientami. Porządkuje, planuje i rozwiązuje problemy z komunikacją
3.0
Elastyczny
Narzędzie jest dopasowane do każdego rodzaju i charakteru firmy. Jego możliwości na najwyższym poziomie dla każdego.

Home

Telefony komórkowe zmieniły się nie do poznania. Teraz standard to integracja z aplikacjami biznesowymi.

Początkiem modernizacji rozwiązań komunikacji zwykle zaczyna się od wdrożenia nowoczesnej telefonii IP. Usługa VoIP umożliwia integracje telefonów z aplikacjami biznesowymi, co bardzo korzystnie wpływa na optymalizację procesów sprzedaży, zwiększa produktywność, poprawia jakość obsługi klienta oraz skraca do minimum czas akceptacji zamówienia. Wprawdzie większość tych zadań można wykonać za pomocą zwykłej telefonii analogowej, jednak przewagą telefonów komórkowych jest ich integracja z aplikacjami biznesowymi.

W biznesie najważniejszy jest klient, bo to dzięki niemu jest sprzedaż. Wszelkie sprawy załatwia się poprzez oprogramowanie CRM, więc wiele wdrożeń dotyczy integracji systemu CRM z telefonem VoIP. Wiele przedsiębiorstw korzysta już z takich technologii, gdyż są nie do przecenienia w ważnych kontaktach z klientem. Szybki dostęp do informacji, kontakt z dowolnego miejsca, wgląd w aktualne zamówienia to tylko niektóre z zalet wykorzystania tej technologii.

Telefony komórkowe z systemami CRM to nie nowość na rynku. Podobnie rzecz ma się z telefonami, które integrują się z systemem ERP. Na rynku producentów oprogramowania komputerowego niewiele jest firm które proponują takie rozwiązania. Faktem jest natomiast, iż to tylko kwestia czasu, że zarządzanie przedsiębiorstwem odbywać się będzie całościowe poprzez telefony.