System CRM

Kompleksowe narzędzie do zarządzania klientami

1.0
Sprzedaż
Idealne narzędzie wpsierające proces sprzedaży
2.0
Relacje
Ułatwia relacje z klientami. Porządkuje, planuje i rozwiązuje problemy z komunikacją
3.0
Elastyczny
Narzędzie jest dopasowane do każdego rodzaju i charakteru firmy. Jego możliwości na najwyższym poziomie dla każdego.

Home

Systemy klasy CRM są podaj najbardziej rozpowszechnionymi systemami informatycznymi wśród przedsiębiorstw. Ich rozwój idzie w kierunku łączenia się z innymi systemami, np. ERP, MRP, Workflow.

\r\n', '\r\n

Rozwój CRM jest bardzo dynamiczny. Jeszcze parę lat temu wydawało się, że przejście do chmury będzie przełomowym krokiem w rozwoju tych systemów. Dziś wiemy, że był to jedynie punkt wyjścia do nowych możliwości rozwoju oprogramowania. CRM oczywiście posiada cała wiedzę o produktach, cenach, realizacjach, stanach magazynowych. Dlatego można z całą pewnością powiedzieć, że CRM wspiera moduły sprzedażowe i rozwija się w tym kierunku bardzo dynamicznie. 

\r\n

Desktopowa, przeglądarkowa forma na komputery oraz gotowe aplikacje na smartofony to już standard wśród systemów CRM. Nie jest to oczywiście moda, bo w biznesie moda ma najmniejsze znaczenie. Jest to krok w stronę klienta. Dziś trudno sobie wyobrazić pracę handlowca bez systemu CRM. Niemożliwe! Powiem inaczej, dziś niemożliwa jest praca handlowca bez systemy CRM non stop. Rzeczywisty dostęp do bazy danych jest podstawą udanych działań handlowych. Sprzedaż to najważniejsza gałąź gospodarki i każdego przedsiębiorstwa. Aktualny stan produktów, informacje o kontrahencie, lojalność klienta, rabaty, informacje kontaktowe, to niektóre cechy, które dają realne wsparcie handlowcom.

\r\n

CRM jako najważniejszy cel obrał sobie wsparcie w sprzedaży. Nie jest to już typowa aplikacja, która zarządza kontaktami. To już przeszłość. Teraz liczy się szybkość, dostępność, czas realizacji, konkurencyjność na rynku. Takie możliwości daje jedynie kompleksowe rozwiązanie oraz integracja różnych systemów informatycznych.