System CRM

Kompleksowe narzędzie do zarządzania klientami

1.0
Sprzedaż
Idealne narzędzie wpsierające proces sprzedaży
2.0
Relacje
Ułatwia relacje z klientami. Porządkuje, planuje i rozwiązuje problemy z komunikacją
3.0
Elastyczny
Narzędzie jest dopasowane do każdego rodzaju i charakteru firmy. Jego możliwości na najwyższym poziomie dla każdego.

Home

Forma i kształt obecnych systemów CRM mamy tak naprawdę od kilku lat. Wcześniej były to próby projektowania systemów do zarządzania relacjami z klientem. Obecnie możemy powiedzieć, że takie programy już mamy i złakomicie dostosowały się do rynku. Nie znaczy to jednak, że systemy CRM stoją w miejscu, wręcz przeciwnie rozwijają się dynamicznie. Jest to odpowiedz na bardzo szybko zmieniający się rynek i wymagania jakie on stawia przed sprzedawcami.

Obecne systemy CRM zaprojektowane są z myślą o wielokanałowym dotarciu do klienta. Co w dobie popularnych portali społecznościowych, dostępności na urządzenia mobilne jest kluczowe do pozyskania klienta. Rynek programów CRM jest bardzo mocno dofinansowywany, zwłaszcza w obszarach mobilności, social media, analiz i handlu elektronicznego. Dlatego najwięcej w ten system zainwestują branże bankowości, finansów, papierów wartościowych, produkcji IT oraz usługodawców IT.

Bardzo dobrze rozwija się również sektor usług w chmurze. CRM w chmurze w ciągu ostatnich 3 lat zyskał najwięcej. Można zatem stwierdzić, że potencjał jaki ma model cloud jest ogromny i przyniesie jeszcze wiele zmian i udoskonalenia systemów zarządzania sprzedażą i klientem. Przedsiębiorcy również zaczynają dostrzegać zalety usług w chmurze, przede wszystkim w wykorzystanie tego modelu właśnie w systemie CRM.

CRM w fabrykach ma służyć jako narzędzie budowania strategii sprzedażowej firmy na długie lata. Program umożliwia takie opcje pod warunkiem, że umie się z niego korzystać. gromadzenie i przetwarzanie danych Big Data służy właśnie do wyrobienie określonych wzorców i preferencji klientów. Odstęp do informacji z dowolnego urządzenia mobilnego daje przewagę konkurencyjną.