System CRM

Kompleksowe narzędzie do zarządzania klientami

1.0
Sprzedaż
Idealne narzędzie wpsierające proces sprzedaży
2.0
Relacje
Ułatwia relacje z klientami. Porządkuje, planuje i rozwiązuje problemy z komunikacją
3.0
Elastyczny
Narzędzie jest dopasowane do każdego rodzaju i charakteru firmy. Jego możliwości na najwyższym poziomie dla każdego.

Home

Zarządzanie kontaktami z klientami w XXI wieku nabrało bardzo wielkiego znaczenia. Obecne czasy przynoszą nam rozwój technologii, który wymaga od nas podjęcia coraz to nowszych działań do osiągnięcia celu.

', '

Coraz częściej możemy się spotkać z wykorzystywaniem nowoczesnych systemów do zarządzania relacjami z klientami zwanymi CRM. Co to takie CRM i jakie przynosi korzyści? CRM skupia się przede wszystkim na wspieraniu naszych działań marketingowych. Obsługa klienta oraz sprzedaży dzięki temu systemowi jeszcze nigdy nie była tak łatwa. Jest to system informatyczny, który zaskakuje nas nie tylko swoją prostotą ale i również dużą funkcjonalnością. Przeznaczony jest dla takich działów jak: sprzedaży, marketingu czy też obsługi klienta.

System powinien ułatwić nie tylko podstawowe zadania ale i również jest w stanie pomóc we wszystkich fazach kontaktu klienta z naszą firmą. System rewelacyjnie rozpoznaje potrzeby klienta poprzez różne czynniki. Jednymi z takich czynników jest zawarcie transakcji. CRM możemy więc podzielić na tzw grupy działania: grupa operacyjna, grupa analityczna oraz grupa interaktywna. Każda z tych grup jest odpowiedzialna za osobny szczebel całej komunikacji. Grupa interaktywna często wykorzystywana jest w centrach telefonicznej obsługi klienta. Natomiast grupa operacyjna skupia w sobie największy potencjał ponieważ odpowiedzialna jest za gromadzenie oraz udostępnianie wszelkich możliwych informacji o kliencie. Wykorzystywana jest bardzo często w marketingu, sprzedaży i wsparciu technicznym. Część analityczna odpowiedzialna jest za analizowanie danych klientów . Wielkie możliwości tego systemu sprawiają, że jest on nie zastąpionym narzędziem w pracy sprzedażowej oraz przy dużym napływie klientów.

Udowodnione jest, że wykorzystywanie w celach sprzedażowych systemu do zarządzania relacjami z klientem (CRM) podnosi wskaźniki sprzedaży średnio o 8%. A więc wynik jest znakomity, biorąc pod uwagę konkurencyjne firmy, porównywalne produkty, dostęp do różnych technologii informatycznych.

W sprzedaży nie liczy się do końca produkt, owszem jest ważny, ale porównywalny z konkurencją, a liczy się odpowiednie podejście do klienta. A właściwe podejście i relacje zapewnia w pełni wystarczalny system CRM.