System CRM

Kompleksowe narzędzie do zarządzania klientami

1.0
Sprzedaż
Idealne narzędzie wpsierające proces sprzedaży
2.0
Relacje
Ułatwia relacje z klientami. Porządkuje, planuje i rozwiązuje problemy z komunikacją
3.0
Elastyczny
Narzędzie jest dopasowane do każdego rodzaju i charakteru firmy. Jego możliwości na najwyższym poziomie dla każdego.

Home

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak wyglądałoby prowadzenie interesów bez telefonów, emailów, faxów ?  Jeśli pracujesz w sprzedaży, albo innej specjalizacji mającej do czynienia z obsługą klienta a nie używasz do tego celu systemu CRM to powinieneś się w tej chwili zastanowić, dlaczego nie używasz najpotężniejszego narzędzia do obsługi klienta.

Oprogramowanie CRM (system do zarządzania relacjami z klientem) to informatyczne oprogramowanie/ rozwiązanie, które stworzy Ci listę klientów, listę potencjalnych klientów, wszystkie dane kontaktowe, zakupione programy za pomocą jednego kliknięcia. Systemy CRM są podstawowymi programami wielu producentów oprogramowania. Różnią się one funkcjonalnością, możliwościami oraz wieloma innymi detalami. Warto przy tym się zastanowić czy wybrać system, który ma nieograniczone możliwości, czy taki, który swoją funkcjonalnością sprawi, że nasza sprzedaż będzie rosła.

Właściwe zarządzanie i korzystanie z oprogramowania do zarządzania relacjami z klientem daje ogromne korzyści. Przykładowo: jeśli dzwonisz do klienta, z którym nie miałeś kontaktu od paru miesięcy, najpierw wyszukujesz go w bazie danych systemu i widzisz wszystkie jego dane oraz zakupione pakiety. Masz wgląd jakie produkty były mu oferowane, na jakie się zdecydował, a na jakie nie. Czy zakupił drogie oprogramowanie czy nie. Te i inne czynniki, które z łatwością można wyciągnąć z programu są niezwykle przydatne podczas rozmowy z klientem.

Dzięki temu pakietowi biznesowemu można z łatwością stworzyć listę klientów wg. kryterium:

  • branża
  • liczba pracowników
  • roczne obroty
  • rynek zbytu

Jest to bardzo pomoce zarówno dla sprzedawców jak i celów marketingowych, w które to firmy bardzo mocno się angażują. W każdej chwili dane te można zmienić, aktualizować według własnych potrzeb.

System CRM jest narzędziem decyzyjnym

System do zarządzania relacjami posiada wszystkie dane w czasie rzeczywistym. A więc, jeśli mamy przedstawiciela, który właśnie załatwia/załatwił interesy z klientem i wprowadził do bazy danych poprzez zdalny dostęp, to my mamy tą zmianę momentalnie i możemy w związku z tym podjąć kolejne kroki. Przykładowo, jeśli nasz przedstawiciel porozumiał się z właścicielem sklepu na dostawę pewnego towaru to mu momentalni możemy wziąć się za realizacje tego zamówienia. Nie ma potrzeby, aby nasz pracownik dzwonił z informacjami ile towaru trzeba wysłać, jaki to towar, jaka cena, itp. Wszystko jest w systemie CRM.

Mobilny dostęp z dowolnego urządzenia z dostępem do internetu to już praktycznie standard w systemach do zarządzania . A z racji tego, że CRM potrzebuje takie rozwiązania, głównie ze względu na mobilność usług to wiele firm oferuje już system CRM z aplikacjami mobilnymi.