System CRM

Kompleksowe narzędzie do zarządzania klientami

1.0
Sprzedaż
Idealne narzędzie wpsierające proces sprzedaży
2.0
Relacje
Ułatwia relacje z klientami. Porządkuje, planuje i rozwiązuje problemy z komunikacją
3.0
Elastyczny
Narzędzie jest dopasowane do każdego rodzaju i charakteru firmy. Jego możliwości na najwyższym poziomie dla każdego.

Home

Obsługa klienta to banał. Tak myśli wiele firm, nie zagłębiając się w żadne procedury z nią związane. Tymczasem, wiele firm kompletnie nie radzi sobie z obsługą. Nie koncentruje się na niej, traktuje jako przymus i najmniej atrakcyjną część działalności gospodarczej. Konsekwencją takich zachowań stają się migracje, ucieczki, zmiany dostawców czy odmowy.

,

 

Obsługa klienta to złożone pojęcie, które nie ogranicza się tylko do zwykłej uprzejmości. Składa się na nią wiele elementów, m.in.: modele komunikacji, intencje firmy i opinie o niej. Są to również szeroko rozumiane ruchy firmy wykonywane w trakcie sprzedaży, ale i po zawarciu umowy. Obsługa to ponadto sposób budowania długofalowych relacji z klientem, badanie jego opinii i zbieranie informacji na temat potrzeb oraz zadowolenia ze współpracy.

Chęć realizowania wysokiej jakości obsługi klienta to wielkie wyzwanie i ciężka praca – nad sobą, współpracownikami, organizacją. Warto jednak pamiętać o tym, że klient dobrze obsłużony to klient, który jest zdania, że robienie interesów z tobą i twoją firmą to prawdziwa przyjemność.

Niewątpliwie bardzo pomocne w tym aspekcie zdają się być odpowiednie systemy informatyczne. Takim rodzajem programu na pewno jest system CRM. Obsługa klienta za pomocą programów do zarządzania relacjami z klientem jest wydajna, szybka, łatwa, przyjemna. A cały system zintegrowany jest dodatkowo z innymi systemami informatycznymi. Czas obsługi klienta jest maksymalnie skracany, dlatego pracownik jest w stanie więcej zleceń przyjąć. Zwiększa zyski przedsiębiorstwa, a tym samym przyczynia się do rozwoju przedsiębiorstwa.