System CRM

Kompleksowe narzędzie do zarządzania klientami

1.0
Sprzedaż
Idealne narzędzie wpsierające proces sprzedaży
2.0
Relacje
Ułatwia relacje z klientami. Porządkuje, planuje i rozwiązuje problemy z komunikacją
3.0
Elastyczny
Narzędzie jest dopasowane do każdego rodzaju i charakteru firmy. Jego możliwości na najwyższym poziomie dla każdego.

Home

Nowe rozwiązania CRM pozwalają na indywidualne podejście do klienta w czasie rzeczywistym.

,

Prowadzenie biznesu w sposób indywidualny to metoda, która od początku jakichkolwiek działań mających na celu sprzedaż miała miejsce. W dobie, gdy oferowanych produktów jest cała masa liczy się wizerunek, zaufanie i indywidualne podejście do klienta. Taka zasada znakomicie i łatwo da się zrealizować przy małej skali działalności. W przypadku, gdy jest to rynek masowy problem staje się trudny rozwiązania.

Obecnie najlepszym rozwiązaniem do indywidualnego podejścia do klienta dla przedsiębiorstw jest wdrożenie systemu CRM. Jego głównym zadaniem jest zapewnienie obsługującemu klienta natychmiastowy dostęp do informacji. Mało tego, nowe systemy CRM usprawniają dostęp do informacji, osoba która w danym momencie obsługuje klienta widzi w swoim systemie jakie najpopularniejsze rzeczy, które klient zamówił, jego preferencje oraz zwyczaje zakupowe. Takie nowoczesne mechanizmy ułatwiają kontakt, zwiększają efektywność sprzedaży.

Aby tego było mało, na rynku informatycznym pojawiają się programy do zarządzania typu RTD (Real Time Decisions). A więc narzędzie, które wspierają decyzje w czasie rzeczywistym. Bazują one na najnowocześniejszych rozwiązaniach informatycznych oraz metodach statystycznych.

Prościej mówiąc program RTD przedstawia możliwie najlepsze zestawienie dla klienta  w czasie rzeczywistym, uwzględniając przy tym:

  • Strategię firmy
  • Prawdopodobieństwo akceptacji oferty
  • Temat rozmowy
  • Reguły biznesowe i warunki dostępności