System CRM

Kompleksowe narzędzie do zarządzania klientami

1.0
Sprzedaż
Idealne narzędzie wpsierające proces sprzedaży
2.0
Relacje
Ułatwia relacje z klientami. Porządkuje, planuje i rozwiązuje problemy z komunikacją
3.0
Elastyczny
Narzędzie jest dopasowane do każdego rodzaju i charakteru firmy. Jego możliwości na najwyższym poziomie dla każdego.

Home

Niewątpliwie systemy CRM to narzędzie informatyczne, które praktycznie wykorzystywane są w każdej firmie. Konkurencja na rynku oprogramowania do zarządzania relacjami z klientem jest tak duża, funkcjonalność jest bardzo rozbudowana, że ceny nie są przystępne i większość przedsiębiorstw korzysta z funkcjonalności systemów CRM.

\r\n

W ciągu ostatnich 2 lat zmieniło się podejście przedsiębiorstw do klientów, internetu, promocji i pozyskiwaniu klientów. Głównym czynnikiem takiej zmiany są sieci społecznościowe. Większość kampanii marketingowych przeszła na stronę „ społecznościówek”.  Firmy zauważyły, że potencjalny klient znajduje się właśnie czy to na Facebooku, czy Twiterze.

\r\n

Dlatego zmieniają się również systemy CRM. Obecnie tworzone systemy to oczywiście tradycyjny System CRM, który od lat wykorzystywany jest do sprzedaży, zamówień, bazy klientów, potencjalnych klientów. Dodatkowym czynnikiem jest natomiast integracja z sieciami społecznościowymi.

\r\n

Zalety połączenia oprogramowania CRM z sieciami społecznościowymi:

\r\n
    \r\n
  • Łatwiejsze pozyskiwanie klientów
  • \r\n
  • Treść dla dużej grupy ludzi
  • \r\n
  • Łatwe nawiązywanie kontaktów
  • \r\n
  • Globalna reklama
  • \r\n
  • Połączenie CRM z sieciami społecznościowymi nie wiąże się z dodatkowymi finansami
  • \r\n