System CRM

Kompleksowe narzędzie do zarządzania klientami

1.0
Sprzedaż
Idealne narzędzie wpsierające proces sprzedaży
2.0
Relacje
Ułatwia relacje z klientami. Porządkuje, planuje i rozwiązuje problemy z komunikacją
3.0
Elastyczny
Narzędzie jest dopasowane do każdego rodzaju i charakteru firmy. Jego możliwości na najwyższym poziomie dla każdego.

Home

 

Tradycyjny CRM

Społecznościowy CRM

Marketing

  • Tradycyjny marketing uderza bezpośrednio w określoną reklamę i jest nastawiony wyłącznie na zwiększenie sprzedaży
  • Komunikacja jest wyłącznie jednostronna - od przedsiębiorstwa do klienta
  • Marketing w SCRM polega na zaangażowaniu i swobody konwersacji, a nie określonej reklamie
  • 58% przedsiębiorstw zauważyło obniżenie kosztów poprzez przeniesienie tradycyjnego marketingu do marketingu społecznościowego

Sprzedaż

 
  • CRM jest napędzany sprzedażą. Dzięki gromadzeniu odpowiednich danych o klientach, firma może kierować kampanie do konkretnego klienta
  • Idea sprzedaży w tradycyjnym modelu CRM polega na oferowaniu pozyskanym klientom nowych specyfikacji
  • Social CRM nie jest wymierzony bezpośrednio do określonego klienta, lecz potencjalnego klienta
  • Sprzedaż poprzez handel społecznościowy w ciągu 5 lat osiągnie wartość 30mld $

Informacje zwrotne

  • Bezpośredni kontakt przedsiębiorstwa z klientami odbywa się poprzez feedback
  • Klienci mogą dzielić się doświadczeniami wyłącznie w ograniczonej niewielkiej skali
  • Klienci dzielą się doświadczeniami z milionami użytkowników
  • 53% użytkowników Twittera poleca przedsiębiorstwa we własnych wpisach

Serwis i wsparcie

  • Tradycyjny serwis dla klientów działa w określonych godzinach, na określonym kanale wyznaczanych przez przedsiębiorstwo
  • Większości serwis oraz wsparcie działa na automatach do tego typu celów. Głębsza pomoc jest niemożliwa
  • Klienci otrzymują szybką odpowiedz na wybraną przez siebie platformę
  • 15% osób z przedziału 16-24 lata preferuje interakcję poprzez media społecznościowe